Total Pageviews

May 18, 2011

BLUEBERRY MUFFIN

Assalamualaikum.....




Mapin Blueberry la hari ini....ni buat sebab nak bawa ke opis sempena menyambut birthday anak kita.... Belanja la teman teman kat opis.
 
Dulu dah buat, Kalau nak resepi boleh tengok di SINI .... 



Mapin ni senang dan sedap sebab mudah dibuat...budak budak pun sangat suka mapin ni..ada rasa manis dan masam2 sikit... Minggu ni rasa macam ada penyakit 'M" jer...mood kita pun asyik tak ok jer..nape yek....

Walau apapun....aktiviti makan makan dan masak masak kena diteruskan...kita layan gambar yer ....

4 comments:

  1. akak...nak mapin 10 ketoi...
    sedappnya tengok..

    ReplyDelete
  2. sedapnyer.. nk gi tumpang mkn kat opis akak laa.. happy birthday kat anak akak ^^

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum kak Naz, sedap muffin tu...nieza lama dah tak buat..kena tunggu musim blueberry kat sini nanti boleh buat..btw happy birthday buat anak akak yer.

    ReplyDelete
  4. M tu saya ni hari2 ada kak..hihi...best tu mapin...haritu ada bli bluebery tp tak terbuat gak..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...