Total Pageviews

May 16, 2011

SELAMAT HARI JADI ANAKKU.....




Tarikh 10 Mei 2001 adalah hari lahir anak  saya yang ke 3 Tahun , Nur Jannah Aweera. Tiada apa yang istimewa..hanya makan makan bersama keluarga di Happy Thai Restaurant, Brem Mall Kepong. Kita tak sempat buat kek sebab sibuk di pejabat..lagi pun anak2 kurang suka makan kek..jadi beli 2 ketul kek jer dari kedai kek...buat syarat jer... 


Cuma doa dan harapan kita, agar anak kecil ini akan membesar tanpa kekurangan dari ibu angkat nya ini...Sayang kita tak berbelah bagi bagi kedua dua anak ini....



Ada cerita lucu...sedang kita klik klik ambil gambar anak anak kita yang sedang bermain di lobby shopping Mall, datang seorang lelaki India yang tiba tiba menanyakan kita ...
" Apasal lu ambil gambar kat sini.. " dengan selambanya...
"Eh...lu apahal plak tanya ..suka saya lah" jawab saya.
Lalu dia bertanya lagi " Ada gambar saya dalam tu kah?" 
Dalam hati saya berkata   " Giler ke org tua ni..nak ambil gambar dia ..sapa dia..kalau org VIP ker, Artis ker boleh lah tahan" ..perghhh perasan agaknya...
Lalu saya jawab " Apahal saya mau ambil gambar lu.... saya ambil gambar anak anak saya...tak boleh kah ?"
Dengan malunya dia pun berlalu.....
Boleh tak agak kenapa dia bertanya begitu ? tentu ada sebab....
Cuba bagi jawapan...
Jumpa lagi....

2 comments:

  1. Salam Kak..

    Happy birthaday Nur Jannah..

    ReplyDelete
  2. ala ala.. tomeynyer dia.. happy birthday, moga jd anak yg solehah..
    ..pesal ngan pakcik tuu? dia ingat dia glemer kot.. huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...