Total Pageviews

May 22, 2011

BUBUR CACA (JAGUNG DAN KELADI)

Assalamualaikum.....



Petang ni kita buat bubur jagung keladi di campur candil / caca( betul ker) ... candil ni kita beli di pasar malam, jagung pula di beri oleh teman saya Aisyah dari Cameron Highland dan keladi pula dari rumah ibu yg ditanam sendiri.
Campuran tiga tiga bahan ni memang sedap... makan untuk minum petang. Kebetulan bapa kita datang berkunjung ke rumah... memang sesuai la untuk minum petang.

Resepi..kita rasa tak perlulah .. sebab kita pun buat main ikut rasa anak tekak jer..hehehehhe...mungkin ada yang lebih mahir dari kita..sebab tu kita malu nak letak resepi....




Selamat minum petang yer......

6 comments:

  1. assalamualaikum - boleh menari cha cha lepas ni ;-)

    ReplyDelete
  2. akak..nak semangkuk....kikiki

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...
    kegemaran suamiku ni... mesti sedap yummm

    ReplyDelete
  4. sedapnyer...... tun nk keladi lebih! lama dh x mkn keladi.

    ReplyDelete
  5. Kak, bubur cha2 ni, kalau buat mmg lebih elok dicampur dgn keledek @ bhn lain. Baru sedap. Kalau tak rasa dia plain jer.. Naz pernah buat dulu x campur bhn lain...kurengggg..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Naz,

    nk mintak bubur cha semangkuk pasti dh habis...hehe terguder lah Naz!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...