Total Pageviews

April 7, 2011

Terima Kasih atas ingatan

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua.. Buat pertama kalinya Akak dapat award dari teman yang jauh...NIEZA..., MALA, KAK AZLITA., (Liya) CHIKADAKBIRU,  Akak ni langsung tak ada pengalaman dalam dunia Bloging ni..apatalah lagi blog akak baru setahun jagung...walau apa pun..terima kasih kerana memberikan sokongan buat akak.

Mari kita tengok apa yang harus akak buat untuk dapat award ni....


Here are rules to abide accepting this award :


1. Post linking back to the person that gave you the award

2. Share 7 random things about yourself 

3. Award 15 recently discovered blogs

4. Drop them a note and tell them about it
Answer :
1. Dah buat.
2. Ini yang pening sikit nak buat ..sebab tak pandai nak mengarang..hehehe
a) Di lahirkan di Selangor dan kini tinggal dan berniaga sendiri di Kuala Lumpur. Mempunyai 2 orang anak perempuan berusia 8 dan 3 tahun.
b) Setiap hari keluar rumah jam 6.15 am sebab pejabat akak buka jam 6.30 pagi dan rutin harian jam 12.30 ambil anak sekolah antar balik , gi opis balik pastu jam 4.30 pm balik rumah..petang petang ni la baru nak wat masak masak untuk N3...
c) Tak pernah masak lauk pauk..heheheh..sebab balik rumah dah petang..makan apa yang ada saja yang my bibik dah masak..tapi selalu makan malam di luar..
d) Suka berkawan..menambah kenalan dan pengalaman...juga suka jika dapat jalinkan bisnis...sebab akak ni otak berniaga.
e) Suka ambil gambar..macam Nieza..dalam beg sentiasa ada camera cap ayam..pakai bila emegency..sebelum makan pun kena ambil gambar dulu....
f) Sentiasa berfikiran positif...terbuka...dan tak kisah apa org nak kata..yg penting akak kena jujur dengan diri sendiri dan apa yang akak buat semua nya ikhlas..suka bersedekah..terutama untuk org yang susah dan kekurangan.
g) Setiap malam sebelum tido...kena duduk depan computer dulu...tengok blog kawan2..saya suker tengok terutama yg ada gambar makanan cantik2...

Saya ni tak reti lah nak bagi kat sapa award ni..apatalah lagi saya ni baru sesangat..kawan kawan lain pun dah tentu dapat bermacam jenis pengiktirafan...tetapi saya nak listkan apa yang ada di senarai saya..saya takut nak bagi award kepada sifu sifu ..sapa la saya...jadi saya listkan kawan kawan saya ini...kalau ada yg salah dan silap dan yang tertinggal harap la di maafkan...
2. Noorsha @ 1001Cerita1001Rasa
3.Muzhirah @ My Home Cafe
4. Rabiatun Adawiyah @ Pautan Kasih
5.Anna Qawina @ Anna Qaseh Azzahra
6. Mas @ Duniaku
7. JYilah @ Resepi SumbanganJY
9. Kak paty @ Paty's Kitchen
12. Iza Akma @ Singgahsana Kitchen
14.Hani @ Sembang Dapur

 

5 comments:

  1. wah dah gantung dah....bagus ..best baca homework tu...happy blogging btw tq kak sudi gantung award..mmmhuahhhx2..:)

    ReplyDelete
  2. salam naz..t.kasih sudi bg award ni.. nasib baik lah kak baca..teliti semua ayatan dlm N3 ni kalu tak terlepas pandang.. tapi nak amek tu entah bila yaa hehehe sbb ada kerja rumah lak tu kena buat., ramai betoii dpt award ni berjalan sanan sini situ sinun dpt.. suka kak baca.. maka lebih rapat lagi lah di alam maya ni

    ReplyDelete
  3. kak nazrah!! thank you!!! x perasa nih.. hihi

    ReplyDelete
  4. Salam..Kak Naz...baru amik award...TQ bebyk..sy pun baru putik jagung berblogging...so kita sama2 mendaki yer..nampaknya pendakian akak dah tinggi...jadi sama2 kita beri sokongan...

    ReplyDelete
  5. Assalam Naz..
    cantik award tu...tak sangka pulak singgahsana kitchen tersenarai...sbb selalunya jarang pun dpt...mekasih naz ya atas ingatan itu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...