January 17, 2011

JANTUNG SIAPA YG TERSUMBAT??

Wah...gambar aper agaknya ? Tu la gambar saluran darah ke jantung Mr S yang tersumbat .. tu la hari hari makan sedap jer..(tak tau aku pun sama..takut ni)..Jadi hari ini Mr S buat procedures untuk melebarkan saluran darah yang tersumbat..(bahasa doktor aku tak reti sikit). Dua saluran darah telah di betulkan dan terpaksa duduk diam dalam hospital wad CCU.
 


Yang ni plak gambar Mr S yang terbaring tengah buat procedures tu..maaf akak tak boleh tayang muka Mr S sebab dia pemalu....

Sekarang ni akak pun takut gak..ye la dah usia meningkat ni, makan pun main belasah jer macam macam penyakit boleh datang.. Kalau ada teman teman rpunya resepi yang sihat untuk kesihatan  boleh di kongsi bersama..

Dalam masa tu akak pun sempat  makan tengahari di Cafe Ritazza yang ada di dalam Hospital ..apa lagi akak belasah la western food ( memang ini yang akak suka ).

Jadi kita layan gambar yer...zasss ( semoga semua sihat sihat yer)




2 comments:

  1. Salam kak, tq for sharing...apa nama procedure ni saya pun dh lupa dah...memang kalau kolesterol byk saluran jantung kita akan tersumbat..btw semoga mr.s selamat yer.

    ReplyDelete
  2. salam..terima kasih ya Nieza..moga moga dia cepat sembuh...

    ReplyDelete

KUIH LAPIS ASSALAMUALAIKUM  Tiba tiba bila free di musim PKP ni... terpandang blog kita yang dah lama tak kita tengok..hampir...