Total Pageviews

January 14, 2011

1 MALAYSIA DI EMPIRE SUBANG


Salam..sempena Tahun Baru Cina (CNY) ni Akak nak wat satu segmen 1 Malaysia , bole tengok deco deco di Shopping Mall yg ada di sekitar Kuala Lumpur.. hehe..ada ke yg nak tengok ni..tak apa lah..

Deco yg ni ada di Empire Subang Shopping Mall..semalam akak Makan tengahari di Restoran Chile..layan lagi makan makan org puteh..harap teman teman tak jemu..dan kalau bole jadikan inspirasi untuk memasak dan mendeko... 

Macam biasa, mushroom sup tak ketinggalan.. Grilled Chicken (tanpa kulit) dan Sandwich Club..

Makan makan di luar ni sebab Akak tak balik rumah masak...
Kita layan gambar ya...zazzz.....

4 comments:

  1. Berjalan sakan awak ya, dari Pavillion ke Subang. Shopping Gong Xi Fatt Cai ke?

    ReplyDelete
  2. Bukan shopping..tapi cuci mata dan cari makan ...

    ReplyDelete
  3. salam nazrah,
    wah kita kemarin pergi pavilion tak sempat naik kat atas..just kat bawah tempat makan aje..asik makan aje tau bila kat sana..hehe

    ReplyDelete
  4. salam ayu..
    Memang rambang mata kat situ..banyak sangat pilihan makanan yang bole di buat..mcm promosi la pulak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...