Total Pageviews

March 28, 2011

SEHARI DI TG KARANG


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua teman. Hujung minggu ni akak bawa anak2 pulang ke Kampung melawat datuk mereka di Tanjung Karang. Selangor. Kalau nak tau..dari KL mengambil masa kira kira 2 jam untuk sampai ke Tg Karang..(itu kalau bawa kereta macam kura kura ler...)


Tg Karang memang terkenal dengan org Jawa dan ada sawah yang terbentang luas disini. Memang aman dan nyaman pemandangan kg disini. Kebetulan ada pula anak anak gadis kg yg sedang memancing...


Kunci air..bayangkan la kalau jatuh ke dalam nya..alamat tak jumpa


Petang Ahad ..kami sekeluarga sempat jalan jalan di Bandar Kuala Selangor..ingat nak naik Bukit Melawati tetapi malangnya ditutup untuk ubah suai..kereta tak boleh naik..jadi main2 lotong di bawah tempat letak kereta jer....

Kat sini lotong tu dah tak takut ngan manusia..malah manusia yang naik takut dengan si monyet tu...pantang tengok bawa plastik makanan..habis di serbu dan di ragutnya plastik tu..tamak sungguh

Slamber jer monyet tu pegang bahu Makcik I....
Amacam..ada takut ka...



Itu lah kisah saya dan keluarga di Kampung hujung minggu yg lalu (macam karangan jer heheheh)..nanti lepas ni baru lah start memasak semula..penyakit Malas dan kebizian di pejabat menyebabkan hilang idea...

Jumpa lagi kengkawan...Luv u...

1 comment:

  1. Naz..Tanjung Karang..rasa macam kampun akak jugak..
    18 tahun dok sana..bukan sekejap tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...