Total Pageviews

February 4, 2011

KEK KUKUS CHEESE FRUIT

Masih di petang Tahun Baru Cina..merajinkan diri walaupun bibik dan anak anak tiada di rumah..Akak buat Kek Kukus Cheese Fruit. Rasa kek ni memang sedap sebab tak terlalu manis dan sesuai untuk bapa saya..


Kek ni dah buat kali ke dua. Jadi kalau ada yang nak resepi sila KLIK sini. Tapi kalau ada yang nak rasa buah yang lebih, boleh lah tambah banyak sedikit buah buahan tu..(permintaan bapa saya..next time yer abah)
 

Segmen rehat kan minda..

Sebenarnya Akak baru jer beli lense Makro yg baru..jadi gambar di bawah ni adalah semata mata untuk mencuci mata sambil memahirkan diri...


Antara bunga yang terdapat di Taman Bapa saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...