Total Pageviews

June 4, 2011

KONNYAKU JELLY


Salam hari Sabtu...

Pagi pagi ni kita tayang jelly wat pencuci mulut.. tapi jelly yang segera saja. sebab dari malam tadi kepala kita berdenyut denyut. Bangun pagi ni pun masih lagi berdenyut... jap lagi nak gi jumpa doktor.
Selamat berhujung minggu....

6 comments:

  1. Assalamualaikum akak..
    kurang sihat ker akak? makan ubat n rehat yg cukup tau akak...
    ermm.. jelly tu wpun segera punya... tapi nmpk sedaaaap tu akak...

    ReplyDelete
  2. Salam kak, wah wah wah... sedapnyer ada jelly! kita kan kak kalau malas buat jelly2 gini kita beli sume hihihi.... get well soon insyaAllah! kita pun sama kak idung dah sebal :D

    ReplyDelete
  3. walaupun jeli beli je tapi deco yg amat menarik..jaga diri

    ReplyDelete
  4. As'salam Nazrah

    memang sesuailah dengan cuaca kat KL ni panas kering. menambat hati agar2 ni nazrah.

    Tak sihat ya, gi jumpa doktor dan banyakkan berehat ya. bila dah elok, merempit balik kat dapur :D

    ReplyDelete
  5. salam ziarah dan ukhwah serta folo juga,
    suka tengok byk makanan kat sini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...