Total Pageviews

December 31, 2010

MACAM MACAM ROTI ADA...




Salam penghujung tahun 2010..hari ini sebelum masuk tahun 2011 Akak sempat lah belajar membuat bermacam macam roti dari Seriwani Nazri..
pergh...banyak plak roti nak di perabis hari cuti cuti ni...












Jadi kita layan je la gambar 2 ni ye.. Selamat Tahun Baru semua.

 

4 comments:

  1. wooww..banyak nya roti..habis ke tuh..meh la pas sikit kat saya..woow bnyak belajor buat roti..besttt

    ReplyDelete
  2. banyaknya roti..rajin belajar..
    roti yang ada sosej dalamnya tu..adalah kegemaran anak2 akak..tapi..tak buat sendiri pun..beli aje..

    ReplyDelete
  3. Selamat Tahun Baru ya semua..
    Memang banyak roti tu..nanti antaq kat Izah dan Erna ya..he he
    Buat roti sendiri lebih fresh..tu yg belajar..

    ReplyDelete
  4. Sedap, sedap betul roti dan talam kat cni. Seronok tenguk. Cinnamon Roll ada tak? Tu favorite saya. Nanti ajar saya ya. Talam marble kat seblah tu pun mengancam. Memang terala awak. Jadi sifu saya ya. Tahun ni memang nak sangat belajar buat roti. Nampaknya dah jumpa tok .guru ya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...