December 4, 2010

APA ADA DI DAPUR KECIL SAYA..

Salam sejahtera..hari ini Akak penat sikit..jadi akak pun nak tunjuk beberapa barang peribadi..yang x penting sangat seperti CMG...(maaf ye CMG akak follow ur idea) ..Ini buku antara buku buku yang menjadi koleksi Akak..pantang free jer akak baca ..tapi buatnya x sempat lagi..Kalau CMG keluarkan buka, Akak orang pertama yang akan beli ..sebab Akak dah cuba beberapa resepi dari CMG memang x mendukacitakan.. I luv ur blog CMG..(siap rekemen kat member untuk lawat blog u)
Yang ni plak..semalan jalan 2 kat kedai Exymix di Jalan Kuching..Akak terjumpa ler acuan yang menggiurkan ini..tapi belum rasmi lagi.. lalu terbeli lah akak untuk tambahan koleksi acuan ...Acuan ni kalau ada kat CMG dah tentu esok dah ada N3 baru yg cantik..


Ini plak kukusan yang Akak guna selalu..untuk segala kuih dan kek yang veri Kukus punya...memang senang ..(bukan aper ..nak beli kukus besar x der tempat nak simpan..)

Yang kat bawah ni plak oven yang siap pasang kat dinding umah Akak.  Sebenarnya oven ni dah 2 tahun terpasang kat dapur..tapi baru ler 3 bulan ni Akak serius di dapur..minat datang tiba2..Jadi berguna juga Oven ni... cuma mixer akak jer belum sampai baru order dari Berjaya..nanti kita update ye.. Itu jer yang bole saya tunjuk..takut nak tunjuk semua sebab kita ni budak baru belajar lagi.

JUMPA LAGI...








No comments:

Post a Comment

KUIH LAPIS ASSALAMUALAIKUM  Tiba tiba bila free di musim PKP ni... terpandang blog kita yang dah lama tak kita tengok..hampir...