Total Pageviews

December 14, 2010

BATAM SYURGA LELAKI ???


Salam buat semua. Biasa dengar tak org kata Batam tu syurga lelaki. Jummat lepas Akak dapat ler menjejakkan kaki buat pertama kali ke Batam dengan menaiki Firefly dari Subang.


Landed je kat Batam, terus je singgah makan di Restoran Besamo (katanya bersama) tapi kena bayar gak .. ha ha...Meriah nya makan..kalau lama duduk kat sini bisa naik badan akak...
 





Antara lauk pauk yg ada..tapi malangnya Akak lupa nak ambil gambar masa gi shopping..Akak tak nampak pun syurga lelaki..aper yg ada hanya beberapa benda yang bole dishopping..yg lain2 elok jer beli di Kuala Lumpur. Mungkin meriahnya di waktu malam kot sebab Akak tak di bawa ketempat Hiburan tu..Walau mcmanapun...sekurang2nya tahun ni akak dah melancong ke Oversea..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...