Total Pageviews

September 7, 2011

MERIAHNYA MERDEKA RAYA

Assalamualaikum...


Tahun 2011 ini rakyat Malaysia menyambut 2 perayaan sekali gus...Hari Raya dan Merdeka... bukan senang nak jumpa lagi perayaan berganda begini.

Bapa, Makcik dan adik adik
Tahun 2011 ini juga...kita baru pertama kali beraya di blog (hehehhe) sebab baru je mula tahun October 2011.

Keluarga Adik (Anas Rasyidi)

Memang teruja dan gembira walau pun tak mengenali teman teman ... teringin juga nak bersua muka...

Keluarga Adik Bongsu ( Aini)
Anak anak kita juga semakin membesar dan dah tahu erti gembiranya menyambut Hari raya...kita tengok gambar gambar raya keluarga saya... Cuma tahun ni satu keluarga adik saya (Hafiz) tiada kerana beraya di Terengganu...

Adik dan Keluarga ( Shima dan Shamsul)





Keluarga saya dan Ibu (Ramlah Aton)





SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

9 comments:

  1. Assalamualaikum akak...
    selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin... wah cantiknya akak n anak2... berseri2...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan Slmt Hari Raya buat Naz sekeluarga...cantik dan meriah sambutan raya Naz bersama family...mohon maaf zahir dan batin dari akak sekeluarga..

    ReplyDelete
  3. meriah nya keluarga naz beraya
    cantek baju anak buah long 2 beradik tuu..mana ayah? sorok depan kamera ker hehehe....jgn mare cyg kak..dah sembuh ker lutut?
    mohon kemaafan dr kakakmu..khas buat naz sekeluarga semoga persahabatan ini kekal abadi

    ReplyDelete
  4. wahh.. kaler merah gitu baju raya kak naz. best dpt kumpul ramai2 kan..selamat hari raya kak nazrah..
    ps: oloh2..ciannyer anak sedara akak tu demam eh time raya,,

    ReplyDelete
  5. Wow..Merah sangatlah makngah! hehehe.. Ceria akak dan anak2 dara akak tu.. Selamat hari raya!

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya..maaf zahir batin.

    seronok BW tgk suasana beraya di mana2. :)

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya Naz, dah terlewat ni....akak tengok ramai yg tema merah tahun ni, akak pun.
    Meriah raya lebih2 lagi di kampong bersama orang tersayang.

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya Naz...cantik rumah di kampung Naz tu...nampak tradisional betul...hehe

    ReplyDelete
  9. salam kaknaz...selamat hari raya jugak buat akak sekeluarga...bila tengok rumah kg akak tu tingkap kayu cam gitu..teringat rumah kg saya...lamanya dah tak balik...huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...