Total Pageviews

September 23, 2011

LEMANG SEGERA DAN SERUNDING DAGING

Assalamualaikum.....

Ni le rupa lemang segera yang kita buat, makan ngan serunding daging baki hari raya ari tu...


Satu paket ada 5 biji..mudah dan enak. Tapi yang asli lagi sedap..heheh...
Kalau ada yang nak buat open house atau makan makan untuk ahli keluarga, boleh lah cuba lemang ni di sambil nasi impit seperti selalu.
tapi kalau nak buat majlis open house ker..satu peket memang tak cukup ..sebab kita sendiri habis satu biji tu..huh huh...nak diet camner kan...



Jumpa lagi...

4 comments:

  1. ASSALAM KAK,
    lemang nih sy pon da beli,kira okla juga rasa dia kan,kalo teringin2 sgt,leh la beli,nak cari lemang asli kan musim raya jer sng nak dpt.

    ReplyDelete
  2. tengok lemang akak ni teringin nak makan lemang la pulak..hehhehe...tunggu raya haji la kalau nak dpt yg asli...:)

    ReplyDelete
  3. tun suka makan lemang yg lembik2.. hihi.. kalau beli lemang, mmg tun cuma akan makan yg hujung dia.. yg tgh2 xsuka dh. hihi

    ReplyDelete
  4. waoo kaknaz,..baru skarang prasan ada lemang segera cmtu,ingat kan ketupat nasik je,,.hmm ok ok tq kak sbb sudi share...hmm nampak lazat gakk huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...