Total Pageviews

December 5, 2011

BUBUR KACANG HIJAU

Assalamualakum....


Sekali sekala buat bubur untuk minum petang sedap gak..lagi lagi melayan hari hujan...

Bubur kacang hijau ... kita buat semalam petang ..tapi kalau ada durian lagi best...kadang kala ada yang tambah sagu..apa pun terpulang pada citarasa kita sendiri ya....




Resepi rasanya tak perlu la ya..sebab kita pun main agak agak jer...janji sedap...

Kita layan gambar bubur ya.....jumpa lagi...

6 comments:

  1. uwaaa sedap ni bubur kacang hijau..lama tak buat..sesekali layan mmng bestkan..

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak makan bubur kacang.... mintak semangkok nak cicah roti....heeeee

    ReplyDelete
  3. sedapnyer bubur kacang! tun pun biasa campak2 je buat bubur nih.. pastu bakar roti panas2, cicah ngan bubur kacang.. fuhhhh.... tgh2 hujan ni lagi laa sedap makannya..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum akak..
    dah lama diana x buat bubur kacang hijau.. sedapnya nie.. simpan sejuk pun best nie kan akak

    ReplyDelete
  5. dah lama akak tak buat bubur kacang..:)

    ReplyDelete
  6. salam..sedapnye..wat jadikn eskrim pon best ni :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...