Total Pageviews

July 12, 2012

MAKAN DURIAN SAMPAI KENYANG ... HANYA RM10




Assalamualaikum.....

Kalau nak makan durian puas puas ... tapi durian kampung la.. hanya RM10 seorang dan boleh makan sehingga muntah ... kita siap tapau lagi tau...hehehhehehe

Terletak di SS2 Petaling Jaya (belakang Balai Polis SS2) ada dua gerai buah durian di persimpangan jalan....

 

 
Bersusun susun durian ..ada yang mahal dan ada yang murah.... dan buffet durian hanya berharga RM10 seorang... amacam..ada berani ke tidak nak makan....

Dan durian yang tak dimakan oleh saya dan teman teman  ditapau balik oleh saya... apa lagi kita buat lah bubur durian untuk anak anak...memang berbaloi sangat2... sampai muntah durian pun boleh... 

Gambar Ehsan...
 
Jom ramai2 makan doyan dan layan gambar bubur durian kita yer.....Resepi tak der sebab kita main agak agak sedap ikut anak tekak kita... Jumpa lagi...





4 comments:

  1. wahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! murahnyerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stress tun nengok!

    ReplyDelete
  2. Salam Naz. murahnya durian RM10....boleh mkn sampai kenyang...tumpang jamu mata...dah 2x musim tak dpt mkn..

    ReplyDelete
  3. siap boleh tapau ye kak naz....memang tengah murah durian sekarang ni...10 ringgit dpt 4 biji..tapi makan buffet cam gini lagi untung..sah2 boleh pilih buah yg cantik je..heheheh

    ReplyDelete
  4. ade lagi ka???
    ade cntct no kedai tu x??
    share please...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...