July 25, 2012

BERNIAGA LER KITA.......DI BULAN PUASA

Assalamualaikum....


Ramadhan tahun 2012 ....  kali pertama kita mencuba nasib dengan menyewa tapak di Tempat Letak Kereta antara bangunan Cambell Compleks dan Semua House.

Lokasi perniagaan saya C16 dan menjalankan perniagaan bersama rakan saya Rozie..(terima kasih Rozie kerana sanggup berpanas dan berhujan menjaga gerai tu )



Setiap hari selepas menghantar anak balik sekolah, saya akan berada di Jalan Masjid India sekitar jam 3.00 petang hingga 10 malam...
Hari ini adalah hari Kelima berpuasa... dan keadaan di sekitar Jalan Masjid India masih agak lenggang..mungkin kerana kebanyakan kakitangan Kerajaan dan Swasta belum lagi bergaji..bonus pun mungkin belum dapat.. atau kebanyakan mereka amat suka menunggu untuk shopping di saat saat akhir....





Apa pun ... kenangan tahun ini pasti tak akan saya lupakan..Insyallah akan terus berniaga lagi di tahun tahun akan datang...

Buat sesiapa teman teman yang sudi berkunjung ke gerai saya... terima kasih...

Kita tengok apa yang ada di gerai saya....






Antara yang ada di gerai saya... seluar Legging kanak kanak, Baju T'shirt dan kemeja kanak kanak, Tudung, Telekung, biskut dan bahulu.

Raya tahun ni..dah tentu saya akan hitam...kerana berjemur panas setiap hari..hahahahhahaha....... Apa pun selamat Berpuasa ...





6 comments:

  1. cntik gk telekung tu..InsyaAllah dekat2 ngn raya nanti nk jgk menjenguk sana..mmg tiap2 tahun g sana..Nanti adda g skodeng kt kedai ek..kihkih

    ReplyDelete
  2. bestnya ada bahulu....kalau dekat boleh juga beli..:)

    selamat berjaya kak dgn perniagaanya...:) malam raya mesti kat pasar ramadhan ni ye kak...

    ReplyDelete
  3. mesti org tak kenal kan hehehe... rezeki bulan puasa bagi yg rajeennn mmg berbaloi2..

    ReplyDelete
  4. insyaalloh nanti saya pergi gerai awak... sedap tue kuih bahulu..

    ReplyDelete
  5. Slmt berpuasa Naz.mcm2 dijual di gerai Naz...tengok harganyapun berpatutan....moga gerai Naz maju...slmt berniaga.

    ReplyDelete
  6. selamat berniaga kak ^^ kene pakai sunblock byk2. hihi

    ReplyDelete

KUIH LAPIS ASSALAMUALAIKUM  Tiba tiba bila free di musim PKP ni... terpandang blog kita yang dah lama tak kita tengok..hampir...