July 25, 2013

PERTAMA KALI SAYA BERPUASA .........

Assalamualaikum.....

Puasa 2013 ini adalah puasa saya yang pertama .....

bukannya pertama kali berpuasa seperti yang anda semua ingat... heheheh

Pertama kali berpuasa bersama HERBALIFE...



Alhamdulillah... sejak saya mengamalkan pengambilan Herbalife di bulan Ramadhan ini... pola pemakanan saya berubah. Tidak lagi makan dengan banyak... minum air pun bertambah2 banyak... dan yang penting sepanjang berpuasa saya merasakan kelainan seperti mempunyai tenaga tambahan. 



Memang sebelum tahun2 terdahulu... terasa amat sangat perbezaannya...

Saya adalah "hantu" nescafe sejak dulu..setiap hari mesti secawan nescafe atau teh tarik....tapi sehingga kini rasa keinginan minum minuman manis itu tidak ada lagi ...dan hari hari saya membawa bersama saya sebotol Teamix herbalife seperti ini...



Bukan saya sahaja ..anak saya juga mengamalkan minum teamix ini semasa berbuka....alhamdulillah boleh menghabiskan 1 liter hingga 2 liter air teamix selepas berbuka...

Dan yang penting sekali...saya bukan sahaja pengguna Herbalife tetapi saya kini telah pun menjadi pengedar produk Herbalife... Anda ingin mencuba... mengubah cara pemakanan bersama Herbalife..??? Hubungi saya 012-7126461



Insyallah.... saya dan adik akan maju lagi bersama Herbalife..

Nantikan berita dan cerita pembukaan Kelab Kesihatan saya di Jalan Klang Lama...

Selamat berpuasa ..... 

No comments:

Post a Comment

KUIH LAPIS ASSALAMUALAIKUM  Tiba tiba bila free di musim PKP ni... terpandang blog kita yang dah lama tak kita tengok..hampir...