August 21, 2013

POPIA SIMPUL GORENG




Assalamualaikum....

Saya jarang membeli popia simpul goreng sebab jarang sangat jumpa yang sedap . Ada plak bila beli abis semua hancur. Ada plak yang tang isi simpul dia tu keras ..nak gigit pun susah.




Tapi la ni saya nak promosikan popia simpul goreng kepunyaan sahabat saya Along  Jasni. Pertama kali saya order untuk hari raya tahun ini...dan saya dapati sangat sangat sedap dan amat rangup.. Saya ambil beberapa keping gambar beliau dari FBnya (minta izin ya along) semasa proses membuat popia simpul ini)



Harga nya RM18.00 untuk setengah kilo. Kalau sekitar Kuala Lumpur any time kalau nak order dia boleh buat..tak payah tunggu hari raya pun boleh sebab nya dia memang suka bebeno memasak.

Inti popia simpul dia pun sedap.. saya kalau duduk depan tv takut nak ambil sebalang sebab nanti silap silap habis mengunyah tanpa sedar..



Apapun sapa2 nak order boleh terus hubungi beliau di 016 2648048 (Along).. insyallah anda akan dapat merasa popia simpul yang sedap sambil membantu teman yang berniaga kecil kecilan.




1 comment:

KUIH LAPIS ASSALAMUALAIKUM  Tiba tiba bila free di musim PKP ni... terpandang blog kita yang dah lama tak kita tengok..hampir...