Total Pageviews

August 1, 2013

BUBUR SESAJA



Salam Ramadhan....

Dah nak penghujung bulan bulan puasa ni.... kemeriahan raya semakin dirasakan...tapi bagi saya  persiapan agak biasa biasa saja... mungkin faktor ekonomi yang membataskan.

Hari ini saya cuma update blog dengan dua jenis bubur yang saya buat beberapa hari yang lalu.... macam biasa...saya ni kalau tang buat bubur tak reti nak sukat 2..main campak2 dan ikut sesedap rasa...



Sambil2 tu meh leh kita layan beberapa keping gambar yang saya ambil ketika berjalan jalan di pasar Ramadhan Bangsar. 



Rasanya pasar di sini agak kurang meriah... rasanya tahun tahun terdahulu lagi amat meriah dan panjang. tak tahulah kenapa...


Tapi dalam banyak2 gerai tu..ada satu gerai menjual pelbagai jenis agar2.. 5 biji RM2.00 . tapi pesembahan agar2 nya amatlah cantik dan menarik untuk kita membelinya... terasa nak belajar jer sebab memang cantik dan menarik.. rasanya tak tahulah plak sebab tahun ni saya tak beli..tahun lepas ada rasa .. pada saya rasanya samanya je macam agar agar biasa...





Apapun itu adalah strategi orang berniaga... Kita jumpa lagi esok ya .Insyallah.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...